CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Special Day"D

Daisypath Anniversary tickers

Happy Old Day..

Daisypath Happy Birthday tickers

I belong to you...:*

i belong to you Pictures, Images and Photos

Friday, 19 August 2011

Titis Mata Batal Puasa?

Assalamualaikum...

~ Susahla kalau macam tu lagi2 untuk orang yang rabun walaupun kadang2 pakai spek tapi ada ketikanya memerlukan dia pakai contact lenses mungkin atas urusan kerja ke kan..

Pernah jugak i terfikir tapi kita sendiri tahu Islam itu sangat mudah dan juga memudahkan penganutnya juga....

Menurut Dr.Mashitah,puasa batal sekiranya kita masukkan sesuatu ke dalam rongga yang terbuka.Mata xtermasuk dalam rongga yang terbuka sperti hidung,telinga dan mulut.


pic:google


So xbatal la kalau letak ubat titis pada mata...dan xbatal juga pada kaum wanita yang pakai celak...:)




So tanpa ragu2 lagi boleh pergi berbuka dengan senang hati:))

5 comments:

eykien v-keyn said...

canteknye akk...

My MiRa said...

huhuhuhu


hye..mira singgah sini ya

azlina_muhammad said...

eykin:kita biasa je eykien....thanks tau.


Mira:thanks singgah...kita pun da singgah mira nye blog...hehe...

hana szied said...

da kompem ni?
psal titis tu?

azlina_muhammad said...

yup confirm....i baca kat newspaper...;)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...