CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Special Day"D

Daisypath Anniversary tickers

Happy Old Day..

Daisypath Happy Birthday tickers

I belong to you...:*

i belong to you Pictures, Images and Photos

Thursday, 18 August 2011

Segmen:Pendapat Saya Ialah....

Assalamualaikum....


Wow topik segmen kali ni agak bestla....




Nak tau...KLIK SINI


Mengapa wanita curang?hmmmm.....




-




-




-




Firstly,mungkin diri wanita itu sendiri yang terlalu memilih dan inginkan seseorang yang perfect...mungkin dari segi material,peribadi n etc...so bila xjumpa yang seakan di cari maka selama itulah dia akan terus curang.....


For me la kan,sepatutnya kene sedar bahawa setiap orang xsempurna dan sama2 kene berusahala untuk jadikan diri sebaik mungkin....








Mungkin juga bosan dengan pasangan yang mungkin juga slalu curang....memang camtu tau,yelah kalau setakat sekali dua boleh dimaafkan tapi kalau dah berkali2...sendiri fahamla ye dak?




Adalah dapat pasangan yang terlalu workaholic...yelah perempuan kan manja n perlukan perhatian...kene di manja,tu memang sifat azali dia....so bila laki duk busy...ajak kua busy,nak g makan busy....tengok wayang pun busy.....ada pulak yang bagi perhatian...so faham2 jelah nampaknya....




haihh leh caya ke neh??




Last skali pabila lelaki terlalu mengongkong...yela sikit2 dahla kan..tapi kalau dah meragui tu boleh membuatkan keadaan serba xkene....tu pon boleh jadi satu sebab juga kan....


Ni sekadar pendapat je...apa yang penting adalah komunikasi dalam perhubungan....mana yang xelok diperbetulkan dan kene ada toleransi antara dua pihak....n kejujuran sangat2 penting....kalau ada orang lain skalipun perlulah di bagitau n dibincangkan supaya masing2 tidak rasa tertipu dan diperbodohkan kan.....































0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...