CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Special Day"D

Daisypath Anniversary tickers

Happy Old Day..

Daisypath Happy Birthday tickers

I belong to you...:*

i belong to you Pictures, Images and Photos

Friday, 19 August 2011

Kami Blogger Prihatin

Assalamualaikum....

~ Segmen Abg Ben ni terpanggil sangat nak join...walau diri ni busy buat kerja2 umah ni tapi xsalah rasanya kejap tunjukkan keperihatinan kita kat manusia2 kat muka bumi ni yang kurang bernasib baik kan...



Nak tau segmen Abg Ben KLIK SINI


Lagi2 bulan puasa ni...perut petang je dah berbunyi2 lapar tapi bayangkan mereka yang setiap hari kelaparan sampai kurus keding,....kesiannya kan....kita kat sini,kat bumi Malaysia ni memang kaya dengan makanan...nak makan apa sume ada...kalau pergi beli kat bazaar Ramadhan pun kadang sampai terlebih n masuk tong sampah juga pastu.hmmm...





Kesian tengok lagi2 kanak2 baya2 adik kita je....isk3...




Baby sepatutnya minum susu kan....ni air sejuk je.....:(




Jika yang berminat untuk menderma,boleh la ke laman ni 


Xsalah kita membantu sesama manusia kat atas muka bumi Allah ni kan......dan sebagai sokongan kepada Tabung Kemanusiaan Somalia yang di anjurkan oleh Islamic Relief Malaysia(IRM).

Semoga sumbangan kita dapat ringankan sedikit beban mereka...InsyaAllah.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...