CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Special Day"D

Daisypath Anniversary tickers

Happy Old Day..

Daisypath Happy Birthday tickers

I belong to you...:*

i belong to you Pictures, Images and Photos

Wednesday, 22 June 2011

Kurus sangat ke????

Assalamualaikum...

Already 3.47am..mata ni cam xngantuk lagi..lagipon tengah tunggu my hubby balik....tadi kepala pening yang amat,skang da ok dah pas pekene active fast...tu pun tggal sebijik,slalu i ngap 2 bijik..kadang2 i nak tahan je xnak makan panadol,tapi xlehla...xtahan....huh..so stok activefast mesti kene ada dlam simpanan...in case kan...

hmmm...bila diingat2 ada a few friends yang lama xjumpa i ada cakap i makin berisi n ada jugak yang cakap i makin kurus...tapi nisbah cakap lebih kurus lagi tggi dari makin berisi...hmmm puas di fikir2 nape makin kurus eh???mule2 xcaya sebab timbang sama je tapi tdi i ada pakai satu cardigan yang sebelum ni xmuat....skang ngam elok je pakai....

huyyyooo apa sudah jadi????oranglain risau sebab badan berisi,tapi i risau sebab badan kurus...yela risau gakla,xnakla jadi sampai papan playwood...nipis jeee....ada gak cakap"orang kahwin makin gemuk baru tandanya happy"bagi i xsemestinya hepy kene berisi...hihi...i happy je ngan adam....ehehehehe...:) 

nak kata sebab senaman,da lama gak xbersenam....n rindu sangat nak bersenam...jogging petang2,syoknyeeee....tapi xmungkinla i nak g sorang2 lagi2 pasal asid splasher tu kan...tapi da senyap kan skang??pe cite die eh?

so cara i tuk kuakan peluh adalah HOUSEKEEPING...memang penat kemas umah ni,walaupon duk berdua ngan adam je tapi mestilah kemas seisi umah kan...mule2 dulu suka nak duk double storey,skang ni hambekkk...bab2 nak mngemas2...ding!!pengsan sebab penat...hahaha...

Tapi i xnak fikir sangatlah pasal kurus2 ni,okla badan i xnak naik kan dari naik yang xboleh2 distop2 nnti...tengah dia nak kurus ni biar jelah,mana tau nanti2 kalau terlebih berisi,i gak yang susah hati...kihkih...so layyannnn sajerrrr:)


1 comments:

joni seputra joni said...

selamat siang kepada semua saya pengen menceritakan suatu pengalaman pahit saya dalam berumah tangga mulanya saya menderita sekali mau makanpun susah cari uang beli beras dan aku tidak punya kerjaan lagi hutang di penjual beras juga sudah banyak tapi masih untung saya punya tetangga yang baik yang masih bisa meminjangkan uangnya kalau saya menbutuhkan uang dan secarah kebetulan juga ada tetangga yang menang angka kemaring lansung pasang yang 4D,katanya dia dapat angka tembus hasil ritual dari AKI_KERAMAT laluh saya minta nomor hpnya AKI_KERAMAT sama tetanggaku akhirnya saya di kasih nmor hp beliu jadi saya juga tidak berpikir panjang lagi saya lansung hubungi AKI_KERAMAT dan menceritakan semua masalah keluarga kami dan alhamdulillah saya di kasih angka sama beliu lansung 4D,dan saya coba2 pasang angkanya 100,ribu ternyata tembus waktu saya terima uangnya dari bandar hasil angka yang di kasih sama AKI_KERAMAT saya hampir pinsang karena belum pernah pegan uang sebanyak itu jadi saya minta trima kasih banyak kepada AKI_KERAMAT karena keluarga saya sudah merasah lebih baik dari sebelumnya jadi kalau anda pengen seperti saya silahkan hubungi AKI_KERAMAT di nmor 082,353,285,559''ATAU KLIK BLOG ASLINYA http://akikeramat.blogspot.com/ insya allah beliu AKI_KERAMAT pasti menbantu segalah kesusahan anda,insya allah anda tidak akan kecewah trima kasih...!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...